Informacje prasowe

10 lat PREMIO




Nowa akcja marketingowa w PREMIO

 
Sieć Premio Opony – Autoserwis rusza z nową akcją promocyjną, w ramach której przy zakupie opon zimowych Goodyear klienci otrzymają zestawy upominkowe. Działania marketingowe obejmą radio, Internet oraz tradycyjne materiały reklamowe.
 
Warszawa, 19 października 2015 r.
Sieć serwisów samochodowych fast-fit Premio kontynuuje działania, promujące szeroką ofertę produktów i usług, dostępnych we wszystkich 132 serwisach w całej Polsce.  Klienci, którzy począwszy od dziś kupią komplet opon Goodyear Ultra Grip Performance lub Goodyear Ultra Grip 9 otrzymają zestaw klocków dla dzieci gratis. Dodatkowo na osoby, które zdecydują się skorzystać z usług serwisów Premio, czekają dodatkowe atrakcje – m.in. drobne gadżety do auta oraz zniżki na opony i usługi.
Działania promocyjne marki Premio prowadzone są w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych, jak również w Internecie. Cała akcja wspierana jest także tradycyjnymi materiałami reklamowymi (ulotki, standy, billboardy) w punktach serwisowych.
„Klienci kupując opony zimowe dbają o  bezpieczeństwo zarówno swoje, jak i swoich bliskich na drodze w czasie trudnych warunków atmosferycznych. Opony zimowe Goodyear Ultra Grip Performance i Ultra Grip 9 to pewność prowadzenia podczas dalszych i bliższych wyjazdów, kiedy na drodze można się natknąć na śnieg, lód, czy błoto pośniegowe. Zestaw klocków i gadżetów, który klienci otrzymają przy zakupie kompletu opon, z pewnością ucieszy nie tylko najmłodszych” – powiedział Tomasz Drzewiecki, Dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej Premio Opony-Autoserwis na Czechy, Słowację, Polskę i Ukrainę.
Promocja w serwisach Premio trwa od 19 października do 30 listopada lub do wyczerpania zapasów kompletów opon promocyjnych. Szczegóły oraz regulamin promocji są dostępne na stronie www.premio.pl.
„Nasi klienci często odwiedzają serwisy Premio ze swoimi pociechami. Najmłodsi fani motoryzacji, dzięki rodzicom mogą zdobyć jedyne w swoim rodzaju klocki. To może być wspaniała zabawa na długie jesienne i zimowe wieczory” – powiedziała Dorota Firlej, Marketing Manager ds. rozwoju sieci detalicznej Premio Opony-Autoserwis Europa Centralna.
Kreacją i kompleksową obsługą promocji zajęła się agencja Bluecloud (należąca do firmy Cursor), a zakupem mediów agencje Upgrade Marketing oraz Up&More.
Premio to obecnie 132 punkty serwisowe typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, układy wydechowe i hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.
Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Goodyearem. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należących do tego amerykańskiego koncernu marek ze wszystkich segmentów cenowych: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava czy polska Dębica.  Można też kupić opony innych marek. Dewizą Premio jest wysoka jakość obsługi i krótki czas oczekiwania.
 
Więcej informacji udzielają:

Dorota Wrzeciono
Public Relations Manager
Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o. o.
tel.: (22) 571 59 00, kom. 603 958 178
e-mail: dorota_wrzeciono@goodyear.com

 

Krzysztof Tomczyński
Biuro Prasowe Goodyear
Alert Media Communications
tel.: (22) 546 11 00, kom. 506 051 963
e-mail: goodyear@alertmedia.pl 
 

 





Z serwisem po drodze, czyli jak efektywnie zarządzać flotą

Warszawa, 16 września 2015 r. 

Kilka spotkań z klientami w ciągu dnia, setki przejechanych kilometrów, życie w ciągłym pośpiechu - to codzienność większości kierowców i operatorów flotsamochodowych. O powodzeniu ich biznesu decyduje nie tylko liczba podpisanych umów, dostarczonych towarów, czy przyjętych zamówień, ale i sama efektywność funkcjonowania floty samochodowej. Sieć serwisowa Premio Opony-Autoserwis przeprowadziła pogłębiony sondaż wśród swoich serwisów członkowskich, aby ustalić, na co najbardziej zwracają uwagę managerowie flot.

Najlepsi szefowie flot zapewniają wysoki stan techniczny aut w prosty sposób – opierają ich obsługę na sprawdzonych serwisach, które gwarantują kompleksowość usług i szybką reakcję na zgłaszaną usterkę. Utrzymanie sprawności pojazdów oraz minimalizowanie ryzyka ich awarii są tu czynnikami wręcz kluczowymi. Okazuje się, że najlepsze efekty przynosi trwałe partnerstwo biznesowe pomiędzy serwisem a operatorem floty. A jest ono możliwe tylko wówczas, gdy klient flotowy uzyska pewność, że powierza ważną część majątku firmowego prawdziwym profesjonalistom.

Ważne know-how warsztatu

Warsztat wyposażony w najnowocześniejsze urządzenia renomowanych marek, przeszkoleni serwisanci, uczciwość i rzetelność obsługi - zdaniem większości ekspertów Premio to najważniejsze kryteria, które decydują o nawiązaniu współpracy z danym serwisem. „Serwisant musi być specjalistą w swojej dziedzinie. Powinien trafnie zidentyfikować i naprawić awarię, a nie szukać u klienta możliwości zwiększenia kosztów” – powiedział Michał Mrówka z serwisu Premio Eurogum w Brzesku.

Zdaniem co piątego badanego duże znaczenie ma też fakt polecenia konkretnego serwisu przez innego operatora floty. Pozwala to zaoszczędzić czas poświęcany na poszukiwanie dobrego serwisu, a także minimalizuje ryzyko straty pieniędzy na niepotrzebne i nietrafione naprawy.

Czas to pieniądz

Dla klientów flotowych kluczowym aspektem jest zachowanie mobilności, wszelkie usterki muszą być usunięte niemal natychmiast, a wymiana sezonowa opon musi się odbyć bez zbędnych przestojów aut. Dlatego w przypadku serwisów Premio powszechną praktyką stało się umawianie - elektronicznie lub telefonicznie - wizyt klientów flotowych na konkretną godzinę. Gwarantuje to szybką i sprawną obsługę.

Niektóre z serwisów idą nawet dalej, niejako przenosząc warsztat do klienta, oferując firmom serwis mobilny 24h. „Serwisujemy auta u klienta lub gdy są na parkingu: wymieniamy i naprawiamy opony, odbieramy ogumienie do utylizacji. Gwarantujemy pomoc także w razie awarii na trasie, nawet w nocy” -  powiedziała Bogumiła Mazur, współwłaścicielka serwisu Premio MBM w Rzeszowie. Taka usługa to duże ułatwienie dla flot i możliwość obniżenia kosztów związanych z dojazdem do serwisu.

Kolejna rzecz, na którą managerowie floty zwracają uwagę, jest dostępność warsztatów - to kryterium wskazał co trzeci ekspert Premio. „Dzisiaj to nie wysokość rat leasingu ma największe znaczenie dla menadżera floty, ale dostępność i sprawność obsługi technicznej. Auta flotowe są w ciągłym ruchu, często w różnych częściach kraju, dlatego wielu operatorów flot - decydując się na współpracę z określoną siecią serwisów - zwraca uwagę na liczbę i lokalizację punktów serwisowych na mapie ich przejazdów, tak by w razie awarii mieć zagwarantowany łatwy i szybki dostęp do profesjonalnej pomocy o takim samym standardzie w różnych miejscach kraju” – powiedział Leszek Archacki, szef serwisu Premio Falco w Olsztynie.

Liczba serwisów jest ważna także w przypadku systemu zarządzania ogumieniem. „Floty chcą optymalizować koszty opon i zdjąć z siebie ciężar administrowania nimi. Stąd coraz bardziej pożądana staje się również możliwość przechowania i relokacji opon między serwisami” – dodaje L. Archacki.

Myśl centralnie, działaj lokalnie

Klienci flotowi stanowią dużą część wszystkich użytkowników serwisów Premio. Receptą na sukces tej współpracy jest zaufanie i umiejętność zidentyfikowania potrzeb klientów. „Każdy klient jest inny, ma odmienne oczekiwania. Na początku poznajemy firmę, wsłuchujemy się w opinie przedsiębiorcy i na tej podstawie dostosowujemy naszą ofertę. Dzięki temu, managerowie floty dostają tylko to, co jest im rzeczywiście potrzebne” - powiedział Tomasz Drzewiecki, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży detalicznej w Grupie Goodyear. „Szanujemy ich czas, dlatego proponujemy rozwiązania, które pozwalają w efektywny sposób zarządzać flotą” – dodał T. Drzewiecki.

Jednym z takich ułatwień jest centralny system raportowania, gdzie są zbierane historie serwisowania wszystkich aut flotowych. Informacje w nim zawarte trafiają do przedsiębiorców w postaci raportów. Dzięki temu wiedzą oni, co dzieje się z ich flotą, a to z kolei ułatwia zarządzanie i optymalizację kosztów operacyjnych. Kolejnym udogodnieniem dla firm jest możliwość zbiorczego fakturowania i płatności, co daje przejrzystość kosztów i zapewnia efektywne gospodarowanie finansami.

Lepiej zapobiegać niż leczyć

Pojazdy flotowe zazwyczaj są eksploatowane dużo intensywniej niż auta prywatne, stąd tak dużego znaczenia nabiera ich prawidłowe serwisowanie. Większość samochodów flotowych to auta leasingowane, których serwisowaniem zajmują się autoryzowane serwisy. Najczęściej ich przegląd odbywa się zgodnie z zaleceniem książki serwisowej producenta albo w zależności od przebiegu lub rocznika auta. Jednak biorąc pod uwagę pokonywane trasy coraz więcej firm decyduje się zrobić profilaktyczny przegląd także przy wymianie opon, przed dalszym wyjazdem lub gdy pojawi się jakiś dyskomfort podczas podróży. Pozwala to na wczesne wychwycenie zużycia części, uniknięcie poważniejszych kosztów i często zapobiega awarii w trasie. Jednak nawet w najlepiej serwisowanych autach flotowych zdarzają się awarie związane, np. z wyeksploatowaniem się podzespołów.

W grupie najczęstszych awarii eksperci Premio wymieniają:

  • uszkodzenia ogumienia i kół (50% awarii),

  • przepalone żarówki (30%),

  • problemy z zawieszeniem (15%),

  • zużycie płynów eksploatacyjnych (5%).

Obecnie prowadzenie biznesu jest obarczone różnymi ryzykami. W takiej sytuacji nie warto dokładać kolejnego czynnika niepewności – awaryjnej floty samochodowej. Powierzenie aut firmowych sprawdzonym serwisom pozwoli zachować ich sprawność, a przedsiębiorcy zagwarantuje spokój i więcej wolnego czasu, który będzie mógł przeznaczyć, np. na rozwijanie firmy.
 
Premio Opony-Autoserwis to obecnie 130 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut. Na stronie www.premio.pl znajduje się pełna informacja o sieci Premio, jej ofercie i lokalizacji punktów.

Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica, choć nie brakuje także opon innych firm. Historia Premio sięga 1972 r., kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W 1996 r. na rynku niemieckim zadebiutowała Premio Reifen-Service, która wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią w Niemczech. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach. 

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 50 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia ok. 67 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

Więcej informacji udzielają: 

Dorota Wrzeciono
Public Relations Manager
Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o. o.
tel.: (22) 571 59 00, kom. 603 958 178
e-mail: dorota_wrzeciono@goodyear.com 
Marlena Garucka-Kubajek
Biuro Prasowe Goodyear
Alert Media Communications
tel.: (22) 546 11 00. kom. 505 113 146
e-mail: goodyear@alertmedia.pl
 


Sieć Premio najlepsza dla flot


Sieć serwisów Premio Opony-Autoserwis zdobyła nagrodę Fleet Derby 2015

Warszawa, 19 maja 2015 r.
Po raz kolejny przyznano nagrody w ogólnopolskim plebiscycie flotowym Fleet Derby. W tym roku wyróżniono Premio Opony-Autoserwis – zdobyła statuetkę jako profesjonalna sieć do obsługi pojazdów flotowych w kategorii „Opony i serwis ogumienia”. Warto dodać, że w tej samej kategorii nagroda powędrowała także do opon Grupy Goodyear Polska, które są oferowane w Premio. „Odbieranie nagród zawsze jest niezmiernie miłe, ponieważ świadczy o tym, że nasza praca jest doceniana. Natomiast wyróżnienie w plebiscycie ‘Fleet Derby’ to podwójna satysfakcja, bowiem przyznającymi nagrodę są tutaj sami zainteresowani, czyli managerowie flot. Dzięki tegorocznej statuetce wiemy, że wykonujemy naprawdę dobrą pracę i nasi klienci są z nas zadowoleni” – skomentował Tomasz Drzewiecki, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży detalicznej w Grupie Goodyear, odpowiedzialny za rynki w Polsce, Czechach oraz na Słowacji i Ukrainie.Laureaci tegorocznej edycji ogólnopolskiego plebiscytu flotowego otrzymali statuetki w 27 kategoriach: 14 samochodowych, określających poszczególne segmenty aut oraz w 11 kategoriach, definiujących najlepsze według ogólnopolskiej branży flotowej produkty i usługi flotowe. Dodatkowe statuetki przyznane zostały także ‘Osobowości Flotowej 2015’ oraz ‘Motoryzacyjnej Marce Flotowej 2015’.
Fleet Derby to coroczny plebiscyt, który wyróżnia samochody, produkty i usługi flotowe, a także ludzi związanych z branżą. O wyborze zwycięzców decydują w formie głosowania internetowego sami „flotowcy”, czyli m.in. decydenci flotowi, managerowie flot, osoby odpowiedzialne za politykę flotową w firmach, a także koordynatorzy flot samochodowych.
Premio Opony-Autoserwis to obecnie 130 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut. Na stronie www.premio.pl znajduje się pełna informacja o sieci Premio, jej ofercie i lokalizacji punktów.
Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica, choć nie brakuje także opon innych firm. Historia Premio sięga 1972 r., kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W 1996 r. na rynku niemieckim zadebiutowała Premio Reifen-Service, która wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią w Niemczech. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach.
Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 50 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia ok. 68 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.



Więcej informacji udzielają:  

Dorota Wrzeciono
Public Relations Manager
Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o. o.
tel.: (22) 571 59 00, kom. 603 958 178
e-mail: dorota_wrzeciono@goodyear.com

Monika Olszewska
Biuro Prasowe Goodyear
Alert Media Communications
tel.: (22) 546 11 00. kom. 502 278 345
e-mail: goodyear@alertmedia.pl

 



Jerzy Dudek ambasadorem Premio

Rusza pierwsza telewizyjna kampania sieci Premio Opony- Autoserwis

Warszawa, 20 października 2014 r. 
Po raz pierwszy w historii marki w Polsce, sieć Premio Opony-Autoserwis będzie promować swoje usługi w telewizji.Bohaterem nowej kampanii, która dziś staruje, jest Jerzy Dudek – sześćdziesięciokrotny reprezentant Polski, bramkarz Feyenoordu Rotterdam, Liverpoolu oraz słynnego Realu Madryt, a obecnie zapalony kierowca wyścigowy i miłośnik motoryzacji. 

Kampania skupia się na pokazaniu szerokiej oferty usług fast-fit, czyli szybkich napraw samochodowych, które można wykonać w 129 serwisach Premio na terenie całej Polski. Jerzy Dudek w spocie promuje również tegoroczną nowość: oponę zimową Goodyear UltraGrip 9. Reklamę można obejrzeć m.in. na: www.premio.pl oraz na Facebooku Premio https://www.facebook.com/PremioSerwis.
“Nigdy nie ukrywałem, że motoryzacja to jedna z moich największych pasji. Nie tylko ścigam się w wyścigach, ale również każdego roku pokonuje tysiące kilometrów po polskich i europejskich drogach. Szukałem serwisu samochodowego godnego zaufania, który wyróżnia się profesjonalną, szybką obsługą i z którego można korzystać zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Marka Premio stawia właśnie
na te wartości, dlatego propozycję współpracy przyjąłem z przyjemnością” – powiedział Jerzy Dudek.
“Marka Premio po raz pierwszy w Polsce promuje się w reklamie telewizyjnej, więc jesteśmy szczególnie dumni, że nasz debiut odbywa się we współpracy z Jerzym Dudkiem. Jurek dał się poznać nie tylko jako doskonały sportowiec, bramkarz, ale również jako świetny kierowca. Współpraca z nim ma na celu podkreślenie wartości, którymi kieruje się marka Premio - bezpieczeństwa, profesjonalizmu, a równocześnie szybkości serwisu zarówno w Polsce, jak i w dziesięciu innych europejskich krajach”– powiedziała Marta Sobieska, Marketing Manager Premio.
Kampania koncentruje się na promocji usług fast-fit, czyli szybkich napraw samochodowych, które można wykonać w serwisach Premio. Jerzy Dudek mówi także o tegorocznej nowości: oponie zimowej Goodyear UltraGrip 9.
Promocja Premio Opony-Autoserwis z udziałem Jerzego Dudka została zrealizowana z wykorzystaniem pakietów tematycznych największych stacji telewizyjnych, m.in. TVN-u, Polsatu, AT Media oraz TVP. Kampania Premio pojawi się również na nośnikach outdoorowych oraz w Internecie. Wspierać ją będą reklamy na platformach VOD, a także działania w mediach społecznościowych. Dodatkowo osoby, które korzystają z popularnej aplikacji Yanosik obejrzą reklamę Premio na swoich telefonach.

Premio Opony-Autoserwis to obecnie 129 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut. Na stronie www.premio.pl znajduje się pełna informacja o sieci Premio, jej ofercie i lokalizacji punktów.
Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica, choć nie brakuje także opon innych firm. Historia Premio sięga 1972 r., kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W 1996 r. na rynku niemieckim zadebiutowała Premio Reifen-Service, która wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią w Niemczech. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach.
Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 50 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia ok. 69 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.
 

 



PREMIO - ODKRYCIE ROKU

Sieć serwisów fast-fit wyróżniona w plebiscycie ‘Laur Konsumenta’
Sieć serwisów samochodowych Premio została wyróżniona przez jury konkursu ‘Laur Konsumenta 2013’ w kategorii ‘Odkrycie Roku’. Premio zdobyło ten tytuł m.in. dzięki ostatniej kampanii reklamowej „Fiat 500 od Premio”.

Kategoria ‘Odkrycie Roku’ została stworzona z myślą o nowych, ale zdobywających popularność produktach lub markach, a także o takich,  które zostały zaprezentowane za pomocą nowej, ciekawej i przede wszystkim skutecznej kampanii reklamowej. W konkursie mogą wziąć udział również produkty i marki, które przeszły lifting marketingowy lub takie, które zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w ogólnopolskim projekcie.

O nominacji do prestiżowego tytułu ‘Odkrycie Roku’ decyduje duże zainteresowanie danym produktem lub marką. Nagrodę otrzymują nieliczne firmy i producenci. O jej przyznaniu decyduje specjalnie powołana redakcyjna komisja weryfikacyjna, która ocenia przede wszystkim innowacyjny charakter produktu, usługi czy marki, a także perspektywy odbioru przez rynek i dynamikę wzrostu jego popularności. W przypadku marki Premio decyzja została podjęta przede wszystkim dzięki ciekawej kampanii promocyjnej, dzięki której – według kapituły – zaistniała w świadomości potencjalnych oraz ugruntowała pozycję wśród stałych klientów i wyróżniła się na tle tegorocznej konkurencji.

„Laur Konsumenta to ważny plebiscyt, a kategoria Odkrycie Roku jest wyjątkowym wyróżnieniem w ramach tego konkursu. Jesteśmy dumni, że nasza kampania i działania marketingowe zostały dostrzeżone przez jury. Mamy nadzieję, że dzięki niej klienci będą jeszcze chętniej odwiedzać nasze serwisy Premio w całym kraju” – powiedział Tomasz Drzewiecki, Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży Detalicznej Grupy Goodyear Polska 'Laur Konsumenta’ oraz ‘Laur Klienta’ to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Plebiscyt ma charakter ogólnopolski, przynosi producentom i dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na pytanie, które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie.